Acasă » Ce gătesc pentru piticul meu » Bombonele din pere

Bombonele din pere

Pentru sâmbăta aceasta aveam neapărată nevoie de un mic dejun consistent si energizant pentru piticul meu, căci făcuserăm planuri mari  de plimbăreală: grădina zoologică, piaţa Unirii, muzeul de Artă.  Cam multe pentru o dimineaţă, dar vremea superbă si mirosul de primăvară ne-a îmbătat si nu ne doream altceva decât să zburdăm toată ziua pe-afară🙂 …

Avem nevoie de:

  • 2 pere potrivite
  • 4 biscuiţi (noi i-am folosit pe aceştia)
  • o lingură seminţe de dovleac
  • o lingură fructe uscate (goji si merişor am folosit eu)

Nu am numărat câte bombonele au ieşit, dar Teiuţ s-a săturat, căci am apucat să gustăm si noi vreo două🙂 !

Seminţele le-am lăsat la înmuiat peste noapte ca să nu mă grăbesc dimineaţa. Fructele uscate le-am pus doar vreo 10 minute ca să-mi fie mai uşor să le zdrobesc.

Iată si perele bune si aromate de Caraş, scăldate si ele de razele soarelui…

Biscuiţii măcinaţi la blender…

In acelasi vas de blender am tocat si fructele uscate si seminţele, iar perele le-am ras pe răzătoarea mică. Apoi într-un castronel le-am amestecat bine si am format bombonele mici si delicate precum nişte floricele…

O bombonică si pentru voi…

A fost un mic dejun minunat si o zi nemaipomenită!!!

Iată si câteva imagini de la Zoo:

Am hrănit animăluţele…

Câte asemenea clipe în natură ne-aşteaptă de-acum si cât de mult te-am aşteptat primăvaaaaaaară!!!!!!!

Inspiraţie:  Copilul vegetarian de Elena Pridie

Lasă un răspuns

