Acasă » Pentru uriasi » Aperitive » Deliciu cu ciuperci

Deliciu cu ciuperci

Din seria deliciilor (vezi Deliciu cu spanac) am încercat si această combinaţie care nu m-a dezamăgit absolut de loc. Am înlocuit aşadar spanacul cu ciuperci iar telemeaua cu caşcaval si a rezultat o plăcinţică nebun de buuună🙂 ! Cred că o să lungesc serialul si cu nişte episoade cu brocolii sau chiar cu mazăre :)!

Avem nevoie de:

  • 300 gr ciuperci (pleurotus am folosit eu)
  • 200 gr smântană
  • 3 oua
  • 6 linguri pesmet
  • 5 linguri făina
  • 200 gr caşcaval
  • 1 ceapă medie
  • 3 caţei de usturoi
  • sare, piper

Tăiem ceapa mărunt, usturoiul la fel si le călim puţin la foc mic în ulei de măsline si puţină apă. Adăugăm ciupercile si mai lăsăm pe foc până sunt fierte . Punem apoi amestecul deoparte să se răcorească. Intre timp batem puţin ouăle, adăugăm smântâna, pesmetul, făina, caşcavalul, amestecul cu ciuperci, sare, piper. Omogenizam bine.

Tapetăm o tavă cu hârtie de copt (eu am avut o cratiţă rotundă cu diametrul 24 cm, dar dacă aveţi o tavă pătrată, mai micuţă va arăta mai bine tăiată pătrăţele🙂 ).

Coacem pentru 30-35 de minute în cuptorul preîncălzit, la foc mediu. După ce e gata, o lăsăm puţin să se odihnească si o tăiem călduţă.

Rumenă si parfumată…

Încă o dată îi multumesc Mihaelei pentru inspiraţie!!!

Un sfârşit de săptămână cu tihnă si odihnă!

9 gânduri despre „Deliciu cu ciuperci

  1. Iete ca eu am impacat si capra si varza; deliciul cu ciuperci e in cuptor (miroase absolut demetial!) si mancarea traditionala de spanac pe ochiu` iute al aragazului. Am adaptat doar oleaca la preferintele mele – cu ceva mai multe tipuri de branzeturi si o mana de marar.
    Multam fain pt inspiratie, Ioana, recunosc ca ma dau rau de tot in vant dupa preparatele coapte!

  2. Foarte ma bucur🙂 ! Trebuie sa-nceci si varianta cu spanac, noua ni se pare mai reusita!
    Iar despre cafeline ce sa-ti mai spun, sunt seducatoare ca felinele :)!

  3. Cafelinele ma imbie pt ca dieta noastra e in proportie de cel putin 50% raw si ma intereseaza noi idei (dulci) pt meniul celor mici, iar preparatul cu spanac NU ARE CUM sa-mi scape! Pur si simplu.
    Multumesc once again!🙂

  4. Super-super-deliciu, doar ce l-am savurat. Urmeaza „Deliciul cu spanac”. Multumiri pentru reteta. Toate cele bune.

Lasă un răspuns

