Acasă » Matei » Cu tata

Cu tata

Da, ştiu, azi e 8 martie, însă eu aşa simt, asta îmi spune inimioara că trebuie să fac si nu mă pot împotrivi🙂 ! Iar ieri,  alaltăieri si răsalaltăieri au fost niste zile în care am fost din nou atât de recunoscătoare că băieţelul meu poate creşte alături de un aşa tată  ! Si nu e vorba doar de bucuria, timpul si dragostea pe care tati le dăruieşte din plin, e mai ales despre bucuria lui Matei alături de el , de ce timp rotund si colorat trăiesc împreună si de cea mai frumoasă declaraţie de iubire către un tată: copilul său vrea să adoarmă cu el, cu obrazul lipit de obrazul lui…

Si mai e vorba că nu vreau să uit, nu vreau să preţuiesc prea puţin, vreau doar să Multumesc!

ninge cu frunze uscate…

meşteritul primului său cuţit

iar scule…

spre înălţimi…

Lasă un răspuns

