Acasă » Ce gătesc pentru piticul meu » Budincă de brânză dulce

Budincă de brânză dulce

Aşa cum v-am promis…încă o minunăţie de reţetă pentru piticoţi …si nu numai🙂 ! Cu brânză dulce de vaci, coacăze uscate si alte năzdrăvănii🙂 . Gata cât ai zice peşte si … surprinzător la final vom avea doar trei vase de spălat! Magic, nu🙂 ?

Avem nevoie de:

  • 250 gr brânză de vaci (eu folosesc brânză si iaurt de la Natura, surse de încredere mi-au şoptit că sunt mai adevărate decât alte produse de prin supermarketuri. Le găsesc în Real si în Auchan. De asemenea lactatele de Pecica, Arad sunt mai sănătoase, dar pe acestea nu le găsiţi în supermarket, ci doar în centru la o prăvălie , în zona Lipovei la un magazinaş de cartier si poate si la altele de acest fel de care eu n-am aflat.)
  • 2 ouă
  • 2 linguri gris
  • stafide( eu am pus coacăze  si sunt încântată de aroma căpătată de budincuţă)
  • 50 ml lapte
  • zahăr după gust( eu am pus doar trei linguri de zahăr brun, dar veţi vedea că pe porţia mea si a lui tati am mai nins niste zahăr pudră, mmmm🙂 )
  • unt pentru uns tava

În rest totul extrem de simplu, aşa cum de altfel v-am obişnuit! Amestecăm toate ingredientele în afară de ouă.

Ouăle le batem separat si apoi le adăugăm si pe ele. Omogenizăm bine. Ungem o tavă cu diametrul de 20-24 cm (dacă vreţi să vă iasă mai grosuţă aşezaţi-o într-o tavă mai mică sau vas de yena, pe mine însă m-a încântat aşa subţirică si delicată) cu untişor şi turnăm bunăciunea. Aici intră în scenă drăguţa de tavă inimioară primită de la  Cătă, căci mereu mă vait ce mult mi-ar plăcea să am tot felul de tăvi si tăviţe, farfurioare si farfuriuţe🙂 .

O coacem în cuptorul preîncălzit la foc mediu pentru 20-25 de minute. Oricum veţi observa că se aureşte frumos !

O jumătate de inimioară pentru un pitic iubit, cea bronzată cu pudră de roşcove si încă o jumătate pentru un uriaş iubit , cea ninsă cu pudră de stele🙂 !

Toată lumea a fost mulţumită? Daaaaaaa! Iar Teiuţ a păpat-o  ca gustare alături de un iaurţel sorbit cu paiul!

Si o feliuţă apetisantă  pentru voi! Ei, cum e?

Bucuraţi-vă de ea alaturi de cei dragi!

Inspiraţie: Laura

Lasă un răspuns

