Acasă » Ce mai citesc » Special pentru voi, dragi mămici!

Special pentru voi, dragi mămici!

Sunt absolut convinsă că nimic pe lumea asta nu e întâmplător, toate vin atunci când trebuie, nu când le aşteptăm noi sau când credem noi că ar trebui să vină!

De câteva zile bune simt că nu mă mai descurc cum ar trebui cu băieţelul meu, că îmi pierd răbdarea prea uşor, că nu mai găsesc resurse, căi, modalităţi de a aduce lucrurile pe un făgaş firesc si domol… E adevărat că toţi avem zile mai bune,altele mai proaste, însă reacţiile copilului sunt întodeauna oglinda noastra.  Aşa că ieri când am descoperit comoara asta de blog, am ştiut că cineva acolo sus mă veghează!

Lectură plăcută si un week-end plin de inspiraţie!

2 gânduri despre „Special pentru voi, dragi mămici!

Lasă un răspuns

