Acasă » Pentru uriasi » Aperitive » Deliciu cu spanac

Deliciu cu spanac

  Deşi spanacul e în fruntea preferinţelor noastre culinare, nici o reţetă care să-l aibă ca ingredient nu şi-a făcut până acum apariţia în paginile blogului… Adevărul e că nefiind sezonul lui si neavând o cantitate foarte mare la congelator😦 , l-am gătit în special pentru Mati. Dar hoinărind pe bloguri si zărind reţeta Mihaelei,  mi s-a făcut o poftă năucitoare, am cumpărat spanac congelat din supermarket si ce-a urmat vedeţi si voi… Vine ea primăvara si atunci să vezi spănăceală🙂🙂 !

Aşadar, avem nevoie de:

  • 200 gr spanac( congelat am folosit eu)
  • 200 gr smântană
  • 3 oua
  • 6 linguri pesmet
  • 5 linguri făina
  • 200 gr telemea
  • 1 ceapă medie
  • 3 caţei de usturoi
  • sare, piper

Tăiem ceapa mărunt, usturoiul la fel si le călim puţin la foc mic în ulei de măsline si puţină apă. Adăugăm spanacul si mai lăsăm pe foc vreo 5 minute . Punem apoi amestecul deoparte să se răcorească. Intre timp batem puţin ouăle, adăugăm smântâna, pesmetul, făina, telemeaua, amestecul cu spanac, sare, piper. Omogenizam bine.

Tapetăm o tavă cu hârtie de copt (eu am avut o cratiţă rotundă cu diametrul 24 cm, dar dacă aveţi o tavă pătrată, mai micuţă va arăta mai bine tăiată pătrăţele🙂 ).

Coacem pentru 30-35 de minute în cuptorul preîncălzit, la foc mediu. După ce e gata, o lăsăm puţin să se odihnească si o tăiem călduţă. Noi n-am mai avut răbdare, am porţionat-o cam fierbinţică si nu a apucat să se închege cum trebuie.

A fost minunată, chiar i-aş da un premiu pentru cea mai bună papică de luna aceasta🙂 !!! Cred că merge tare bine si cu lobodă, aşa că aşteptăm neastâmpăraţi primăvara să o tot gătim🙂 !!

Poftăăă!

3 gânduri despre „Deliciu cu spanac

  1. Pingback: Leurda!!!!! « Lumea lui Matei

Lasă un răspuns

