Acasă » Pentru uriasi » Paste & pizza » Paste cu brânză de burduf

Paste cu brânză de burduf

Sunt o mare mâncătoare de brânză de toate felurile, dar brânza de burduf e pe locul întâi în top🙂 . Aşa că atunci când am zărit aceste paste pe blogul lui Adi Hădean, a fost coup de foudre.  Pe Adi îl admir foarte mult pentru tot ceea ce face, dar mai ales pentru proiectul Farfurii curate. Zău că l-aş fura pe Adi si l-aş aduce la Timişoara în grădiniţele noastre . Nemaipomenit proiect, admirabili oameni acolo, la Cluj, norocoşi părinţi si copii! Bravo!!!

Acum să ne întoarcem la pastele noastre ispititoare🙂 .

Avem nevoie de:

  • 250 gr de paste de buna calitate (eu am folosit spaghete de la Barilla)
  • suncă de casă, aprox 150 gr( piept de porc)
  • brânză de burduf ,aprox 150 gr
  • 2 linguri bune de smântână
  • pătrunjel verde( eu am avut congelat)
  • sare, piper

Obţinem trei porţii babane sau patru potrivte. Cu cantităţiile putem jongla în funcţie de preferinţe.

Fierbem pastele în apă cu sare. Între timp rumenim sunca în tigaie fără să mai adăugăm deloc ulei :

Amestecăm brînza de burduf cu smântâna şi pătrunjelul: Răsturnăm pastele fierte si scurse bine în tigaia în care am rumenit şunca, adăugăm si brânza , sare si piper,amestecăm bine si luăm de pe foc.Atât de simplu si atât de înnebunitor!!!

Dragii iubitori de paste, stimaţi împătimiţi ai brânzei nu puteţi rata asemenea ospăţ🙂🙂 !

Poftăăăăă!

5 gânduri despre „Paste cu brânză de burduf

Lasă un răspuns

