Acasă » Ce gătesc pentru piticul meu » Cu ce l-am omenit noi pe Daviduţ

Cu ce l-am omenit noi pe Daviduţ

Ieri ne-am bucurat de musafiri tare dragi, David si mămica lui. Din păcate îi vedem tare rar, căci s-au mutat atât de departe….Si ne e dor de compania lor, dar ne răzbunăm noi la primăvară când o să ne mişcăm altfel şi o să ieşim cu toţii la verdeaţă!!

Trebuie să vă spun despre David că e un mâncăcios (la fel ca prietenul lui🙂 ), pasionat de toate bunătăţile pregătite de mama lui. Si atunci m-am gândit să pregătesc un desert delicios si sănătos  si,  spre bucuria mea Daviduţ a fost fermecat de bombonelele mele.

Avem nevoie de:

  • 0 banană medie
  • 8-10 biscuiţi de casă sau mai mulţi, depinde de mărimea lor
  • o linguriţă rasă de pudră de roşcove
  • scorţişoară
  • nucă măcinată

Mărunţim biscuiţii în blender. Procedăm la fel şi cu banana, scorţişoara şi carobul. Amestecăm totul într-un castron iar apoi formăm cu mâna bombonele cât de rotunde putem si le rostogolim prin nuca măcinată.

Mai presărăm şi deasupra puţină nucă … şi le oferim prichindeilor .

Matei nu a fost atât de impresionat, dar David a păpat la două mâini :)!

Mulţumim de vizită, dragii noştri şi vă mai aşteptăm!

Poftă  de bunătăţi tuturor !

2 gânduri despre „Cu ce l-am omenit noi pe Daviduţ

  1. Bombonele bune, bune! Tare i-au mai placut lui David! Multumim amandoi pentru rasfatul de ieri, draga Ioana, si mai venim, mai venim, desigur.

Lasă un răspuns

