Acasă » Ce gătesc pentru piticul meu » Gustarea noastra de ieri după-masă

Gustarea noastra de ieri după-masă

Ieri după-masă îmi munceam din nou creieraşul ce combinaţii inedite să-i mai pregătesc lui Matei si mi-a venit această idee salvatoare si foarte hrănitoare! Pudra de roşcove ( sau carobul) o găsiţi la orice magazin naturist. Roşcova e o alternativa minunată la cacao, deoarece are un gust bun si nu e atât de agresivă cu organismul încă fragil al celor  mici.  Alte informatii despre această plantă din familia leguminoaselor mai puteţi gasi aici si aici.

Avem nevoie de:

  • o banană micuţă
  • 2 linguri fulgi de ovăz fierţi două minute
  • o linguriţă miere
  • scorţişoară
  • jumătate de linguriţă pudră de roşcove

Pasăm banana cu furculiţa, adăugăm fulgii călduţi, mierea, scorţişoara si pudra de roşcove. Amestecăm bine si apoi ne străduim să dam gustării o faţă cât de cât umană si…zâmbitoare ! Mie nu mi-a prea reuşit😦 !

Mati a găsit gustărica de la ora 17 delicioasă si a păpat-o cu bucurie!

Poftă mare, dragi pitici!

2 gânduri despre „Gustarea noastra de ieri după-masă

  1. hehe, am facut si eu pt fetita mea- nu ma asteptam dar a mancat-o pe toata „Tzingura, tzingura! ” :))
    Multumesc pt idee🙂

Lasă un răspuns

