Acasă » Ce gătesc pentru piticul meu » Ce mai pregătesc…ce mai inventez… (2)

Ce mai pregătesc…ce mai inventez… (2)

I-am cam neglijat pe piticoţi săptămâna aceasta, căci am postat doar reţete pentru cei mari, dar azi îmi iau revanşa din plin cu această minunaţie plină de vitamine, fibre si minerale!!!! Iată cum arată cealaltă transformare magică a mărului:

Varianata a II-a

Cremă de mere cu fulgi de ovăz, stafide si nucă

Avem nevoie de:

  • două mere
  • două linguri fulgi de ovăz
  • o lingură stafide
  • o lingură miere
  • o lingură nucă măcinată
  • o linguriţă rasă de  scorţişoară

Eu am înmuiat înainte puţin stafidele în apă plată, iar fulgii i-am lăsat 2 minute în apă clocotită pentru a scăpa de acidul fitic . Merele curăţate le-am dat pe răzătoarea mică sau dacă aveti un puiuţ mai mic, pe răzătoarea de sticlă. Fulgii si stafidele le-am măcinat în vasul de la blender, dar le puteţi adăuga si aşa, întregi. Am adăugat o lingură de miere curată, scorţisoara, tare iubită de Mati si am amestecat. Am presărat deasupra nuca măcinată.

Nebunie!!!! Eu îl energizez pe Mati dimineaţa cu această cremă hrănitoare, dar poate fi si un desert, o gustărică, cum vă cade bine…

Să creşteţi voinici şi sănătoşi!

Lasă un răspuns

