Acasă » Ce gătesc pentru piticul meu » Biscuiţi » Biscuiţi crocanţi cu cereale

Biscuiţi crocanţi cu cereale

Poate vă era dor de niste biscuiţi :)? De data asta vă îmbii cu  unii ciufuliţi şi crocanţi, presăraţi cu frunze de mentă!!!

Avem nevoie de :

  • 150 de gr făina (integrală am folosit eu)
  • 150 de gr cereale( eu am folosit un amestec de secară, ovăz şi orz, dar puteti folosi şi numai fulgi de ovăz)
  • 125 gr unt moale
  • 120 gr zahăr brun
  • fructe uscate :  stafide, caise tăiate mărunt sau orice doriti ( cam o mână)
  • 1 ou
  • 75 gr iaurt
  • o linguriţă praf de copt
  • 3 – 4 fire de mentă mărunţită ( eu am avut la congelator)

Frecăm bine untul cu zahărul până obţinem o cremă spumoasă. Adăugăm oul şi iaurtul si amestecăm bine. Turnăm si făina puţin câte puţin si praful de copt. Apoi adăugăm cerealele, fructele uscate si menta. Omogenizăm bine si cu ajutorul unei linguri luăm câte puţin aluat si îl asezăm în tava tapetată cu hârtie de copt. Sunt cam neastâmpăraţi , dar îi domoliţi voi cu dibăcie :)!

Coacem în cuptorul încins 10-12 minute. Să nu îi lăsaţi mai mult chiar dacă vi se par nefăcuţi.  Se vor coace prea tare si vor fi prea crocanţi😦 ( eu aşa am păţit) .

Buni cu lăptic, tare buni cu fructe, deliciosi cu iaurt, minunaţi cu cafea :)!

Matei i-a încercat în toate combinaţiile… mai puţin cu cafea🙂 !Spor la ronţăială!!! Cranţ-cranţ!

Inspiraţie : Janet

2 gânduri despre „Biscuiţi crocanţi cu cereale

Lasă un răspuns

