Acasă » Ce gătesc pentru piticul meu » Globuleţe ninse

Globuleţe ninse

Mâine e Ajunul!!! Poimâine e Crăciunul! Zile magice ale Bucuriei, Naşterii şi Iubirii! Să le trăim din plin, să fim recunoscători şi să mulţumim!!!

Iar pe Moşul să-l aşteptăm cu colinde, brăduţi împodobiţi si poate cu aceste bombonele fine şi aromate.

Avem nevoie de :

  • 500 gr biscuiţi
  • 150 gr unt
  • 1 borcan de gem, nu dulceaţă (400 de gr)
  • 250-300 gr nucă de cocos

Eu am făcut doar jumătate din cantitate.

Mărunţim bine biscuiţii la blender, adăugăm untul topit, gemul si 3/4 din nuca de cocos.

Omogenizăm şi formăm cu mâna biluţe, le strângem bine, bine să se închege. Le rostogolim prin nucă de cocos… Et voila:

Le puteţi păstra într-o cutie la frigider. Nu vă mai spun că sunt şi pe placul piticilor :)!

Gata!!!! Deva veniiiiiiiiiiim!!!! Pentru mine Crăciunul înseamna acasă, familie, bucurie, pace… Acolo, acasă, printre ai mei, sunt eu însămi, sunt copil şi  adult în acelaşi timp, şi iubirea pe care o dăruiesc e infinit mai săracă pe lânga cea pe care o primesc! Acolo, acasă, printre toti ai mei, mă mistui şi mă vindec în acelaşi timp, ard şi renasc mai puternică ca oricând! Si nici un cadou din lume nu poate întrece îmbrăţişarea celor dragi!

Să aveţi un Crăciun binecuvântat oriunde v-aţi afla!

Inspiraţie: Edith

Un gând despre „Globuleţe ninse

Lasă un răspuns

