Acasă » Ce gătesc pentru piticul meu » Supă – cremă de dovleac cu pesmet (de la 8-9 luni)

Supă – cremă de dovleac cu pesmet (de la 8-9 luni)

Nu ştiu voi, dar eu ador dovleacul!!!! Imi place să-l privesc,  să-l adulmec şi să-l gust în cele mai diverse preparate. Imi place să mă plimb prin piaţă , printre mormanele de dovleci de diferite mărimi şi nuanţe … Atunci mă-ntorc din nou în timp, în copilărie , la minunatele poveşti spuse de bunicul meu şi tot ce-i in jur se transformă , se-mbracă în lumina aurie de basm şi eu mă bucur cu râset de fetiţă …

Matei nu se dezminte şi iubeşte şi el dovleacul, pe care îl savurează ca desert, ca felul doi si iată, acum, chiar şi ca o supică delicioasă. In plus ne-am făcut provizii şi la congelator cu multe porţii pentru pofticioşi🙂.

Supa e simplă, dar îmbietoare la privit, adulmecat şi gustat🙂

Aveţi nevoie de:

  • un cartof mic
  • jumătate dintr-o ceapă mică
  • cam 50 de gr de dovleac (eu am pus după ochi, nu am cântărit)
  • o linguriţă ulei de măsline
  • pesmet sau crutoane

Tăiem cartoful şi dovleacul cubuleţe iar ceapa  în 4 şi acoperim cu apă. Lăsam să fiarbă aprox 25 de minute la foc mic. Când sunt fierte legumele le pasăm cu ajutorul blenderului stik. Dacă vi se pare că e prea multa zeamă mai aruncaţi din ea înainte de a pasa legumele. Apoi adaugăm uleiul de măsline.

Eu n-am mai avut vreme să prepar crutoane şi am adăugat o lingura de pesmet în castronelul lui Matei.

A fost minunată, dulceagă , consistentă şi cremoasă.

Cred că aceasta supă o puteţi prepara pentru toata familia, acum în post, dacă mai adăugaţi  condimente, sare ,piper etc.

Poftă mare, piticoţi!

Lasă un răspuns

