Acasă » Ce gătesc pentru piticul meu » Budincă cu mere şi fulgi de ovăz

Budincă cu mere şi fulgi de ovăz

Nu pot decât să exclam UAUUUU! !!!!!!! O reţeta absolut minunată pentru prichindeii noştri, sănătoasă, consistentă şi nemaipomenit de  gustoasă.  Poate fi un mic dejun, o gustare sau pur şi simplu un desert delicios… Nouă ne-a plăcut tare, căci de ce să nu recunosc m-am înfruptat şi eu din budinca de poveste…

Aşadar, avem nevoie de:

  • o cană fulgi de ovăz
  • trei mere rase pe răzătoarea mica
  • o mână de nuci
  • o mână de goji (sau stafide) Eu am început să-i dau de ceva timp lui Matei aceste fructe uscate, goji, care seamnă cu stafidele, doar că sunt roşii şi conţin vitamina C din belşug. De cele mai multe ori i le adaug în fructele de la micul dejun, dar le-am folosit şi în biscuiţi sau alte deserturi.
  • o cană suc de portocale

In loc de mere cred că puteţi folosi şi pere, iar în loc de suc de portocale orice alt suc de fructe.

Apoi nu vă rămâne decât să amestecaţi toate ingredientele : fulgii cu sucul de fructe, merele, nucle şi goji. Eu am uns cu puţin unt un vas micuţ de yena  şi am turnat compoziţia.  Am introdus la cuptor la foc mic pentru 30 de minute.

Am servit-o calduţă cu o linguriţa de miere de salcâm.

Sunt tare încâtată că Matei a mâncat cu plăcere această budincă hrănitoare, sănătoasă şi energizantă .

Poftă mare, dragii noştri, să creşteţi sănătoşi şi voinici!

P.S. Inspiraţia a fost de data aceasta cartea, Copilul vegetarian de Elena Pridie, unde găsiţi reţete tare interesante! Mulţumesc, Alina că te-ai gândit la noi!

Lasă un răspuns

