Acasă » Pentru uriasi » Aperitive » Pastă de peşte

Pastă de peşte

Iubesc toamna! Iubesc pasiunea şi melancolia ei, culorile şi foşnetul ei, iubesc amintirile mele de toamnă… Copilărie, adolescenţă, părinţi prea iubiţi, prieteni atât de dragi, clipe atât de intense. Ce-i cu atâta poezie pentru o banală pastă de peşte o să vă întrebaţi?? Păi, dacă v-aş spune că era una din bucuriile gustative ale copilăriei mele si, atunci când îmi ung cu lentoare o felie de pâine aromată sunt acolo , acasă ,printre ai mei…

Zilele acestea am avut tot soiul de astfel de experienţe proustiene şi am de gând să vă împărtăşesc cu drag câteva dintre ele🙂

Mama pregătea mult dorita pastă simplu,doar cu peşte, ceapă, unt, lămâie şi condimente. Eu am mai adăugat câte ceva în plus, inspirată de alte reţete la fel de minunate.

Ne trebuie:

  • o conservă ton în suc propriu(e mai gustus cel bucăţi)
  • 2 fire subţiri de ceapă verde(sau o jumătate de ceapă roşie)
  • 100 gr de unt
  • zeama de la o jumătate de lămâie sau mai puţin, depinde de gusturi
  • două linguri de caşcaval ras sau pur şi simplu bucăţele cum l-am lăsat eu
  • sare, piper

Se pun toate ingredientele într-un castron şi se omogenizează cu ajutorul blenderului stik.Se  serveşte pe pâine prăjită sau proaspătă, cu câteva masline verzi sau cu o roşie .

E delicioasă, se prepară repede şi poate fi servită la micul dejun sau la cină sau ca aperitiv la petreceri!

Poftă si o toamnă minunată alături de cei dragi!

P.S.  O dată cu aceasta reţetă am inaugurat şi aparatul primit cadou de la dragul meu soţ, aşa că dacă calitatea  fotografiilor nu  va fi cea cu care v-am obişnuit e, deoarece de acum eu, singurică, fără ajutor profesionist :)  îmi voi face pozele 😦

2 gânduri despre „Pastă de peşte

  1. Draga Ioana,desi eu nu am amintiri asa minunate,de acasa (prietenii stiu de ce :)).)M-am simtit foarte bine citind ce ai scris.Mi-ai adus aminte de prietenii din copilarie.Brusc,s-a schimbat situatia,amintirile au devenit frumoase .Ma bucur mult pentru noul tau aparat.Sa-l folosesti sanatoasa si voioasa.La cat mai multe posturi si fotografii frumoase.Va pup cu drag.

Lasă un răspuns

