Acasă » Pentru uriasi » Aperitive » Tartă aperitiv cu ardei şi …cârnaţi

Tartă aperitiv cu ardei şi …cârnaţi

   Reteţă pentru cei  MARI🙂

În week-end-ul trecut am avut poftă să experimentez tot felul de minunăţii. Iar această tartă parfumată cu cârnaţi a fost cireaşa de pe tort. Nu am făcut însă prea multe fotografii, căci nu mi-am propus să o postez. Dar când am scos-o din cuptor , am adulmecat-o şi mai apoi am gustat-o , mi-am zis că nu pot să o las să treacă neobservată.

Reţeta e a lui Edith, eu am adăugat în plus cârnăciorul şi asta la sugestia foarte inspirată a lui Cătă (oricum el ar pune cârnaţi şi în prăjitură🙂 ).

Avem nevoie de:

  • o cutie de iaurt (200 de gr.)
  • două cutii de făină (adica aceiaşi măsură ca la iaurt)
  • opt linguri ulei de măsline
  • două ouă
  • un plic praf de copt
  • parmezan ras 50 de gr (eu am pus caşcaval)
  • doi ardei graşi mari
  • doi căţei de usturoi
  • doua linguri ulei de măsline
  • 1/2 liguriţă sare

…şi, bineinţeles… una bucată cârnat foarte uscat tăiat în feliuţe subţiri- subţiri, transparente aproape! De acest delicat aspect s-a ocupat Cătă :)!

De asemenea eu am pus şi puţin oregano uscat.

Si acum la treabă!

Tăiem ardeii în fâşii , punem două linguri de ulei şi îi călim 1-2 minute. Adăugam şi usturoiul tăiat mărunt, puţina apă şi îi lăsăm la foc mic până se înmoaie.

Până se răcesc ardeii, facem aluatul. Amestecam bine iaurtul cu ouăle şi uleiul, făina cu praful de copt , parmezanul,  sarea si verdeaţa. Adăugam  ardeii  şi în cele din urmă feliuţele de cârnat. Oprim câteva felii de ardei şi de cârnat pentru ornat.

Coacem la cuptorul încins aproximativ 30 de minute (depinde de cuptor, la unii poate dura şi 40 de minute, la mine au fost vreo 25). Oricum veţi observa că se rumeneşte foarte frumos…

Daca doriţi să  faceti o variantă pentru prichindei, puteţi pune ardeii necăliţi, caşcaval sau caş în loc de parmezan şi e numai bună! De asemenea în loc de cârnat puteţi pune suncă tăiată fâşii. Dar vă recomand din toata inima să o încercati cu cârnaţi. E nemaipomenit de pufoasă şi aromată!

Poftă bună!

Multumesc, Edith !

6 gânduri despre „Tartă aperitiv cu ardei şi …cârnaţi

  1. Si eu am pregatit aceasta tarta si este intr-adevar tare buna.Trebuie sa fac si reteta , cu micile modificari aduse de catre tine .Sunt convinsa ca va fi foarte buna !!!

Lasă un răspuns

