Acasă » Ce gătesc pentru piticul meu » Sărăţele…nesărate

Sărăţele…nesărate

O nebunie de sărăţele pentru prichindei! Reţeta am găsit-o într-o revistă, dar am adaptat-o pe ici pe colo.

Avem nevoie de:

  • 100 gr unt
  • 6 linguri  (zdravene) de făină
  • 100 gr brânză dulce (eu am pus caş ras pe răzătoarea mică)
  • 1 ou
  • susan, mac, seminţe de in, chimen (oricare variantă o preferaţi)

Untul moale se amestecă cu făina şi se frământă, apoi se adaugă brânza (caşul) şi se frământa din nou pâna se obţine un aluat omogen. Se aşează aluatul în folie şi se pune la rece pentru 30-60 de minute.

Se întinde o foaie groasă de vreo 6-7 mm. Se unge cu ou, se rade mozzarella şi se presară seminţele!

Se taie cu măiestrie🙂 şi se aşează în tava unsă cu unt.

Se coc la foc mediu 10-15 minute (cuptorul trebuie să fie încălzit).

Aşa arată drăgălaşele:

Sunt bune-bune!! Deşi nu sunt sărate, caşul le dă un gust foarte bun iar, mozzarella o aromă îmbietoare. „Am furat” şi noi două bucăţele şi ne-am abţinut cu greu să nu le înfulecăm pe toate!

Cât despre Matei vă puteţi convinge singuri: se băteau turcii la gura lui🙂.

Poftă bună la pitici!

2 gânduri despre „Sărăţele…nesărate

Lasă un răspuns

