Acasă » Ce gătesc pentru piticul meu » Biscuiţi » Mierea-n bucate…

Mierea-n bucate…

A venit şi vremea mierii, vremea răsfăţului auriu…. Da, acum că am trecut pragul primului anişor meniul nostru devine tot mai bogat şi  ne bucurăm să încercăm tot felul de gusturi şi arome noi. Dintre toate, însă mierea e spuma zilelor noastre, bunătatea- bunătăţilor! Şi uite aşa au apărut pâş! pâş! Biscuiţii cu miere şi scorţişoară!

Reţeta e pe cât de simplă pe atât de gustoasă şi sănătoasă.

Avem nevoie de :

  • 500 gr făină
  • 150 gr miere
  • 250 gr unt
  • 1 linguriţă scorţisoară

Eu am făcut doar din jumătate de cantitate, iar miere am pus după ochi cam 50 de gr, deoarece nu am vrut să fie atât de dulci.  Am folosit şi făină integrală şi făină albă(jumi- juma)Doar cu făină integrală ies prea înecăcioşi.

Untul îl frecăm spumă şi adăugăm mierea şi scorţişoara. 

Apoi treptat- treptat adăugăm făina până obţinem un aluat omogen şi dens.

Îl frământăm cu mâna pe masa de lucru iar apoi întindem o foaie groasă de vreo 5 mm.

Decupăm biscuiţi în diferite forme , îi aşezăm într-o tavă pe hârtie de copt şi îi întepăm cu furculiţa.

Îi coacem la foc potrivit (să fiţi cu ochii pe cuptor, căci sunt gata foarte repede 10-15 minute)

Îi puteţi păstra într-o cutie de sticlă(sau borcan) una-două săptămâni.

Sunt gustosi şi sănătoşi şi pentru pitici şi pentru mămici :)!

Şi aşa cum v-am obişnuit iată-l şi pe Matei molfăindu-i!


2 gânduri despre „Mierea-n bucate…

Lasă un răspuns

