Acasă » Ce gătesc pentru piticul meu » Pâine cu iaurt

Pâine cu iaurt

Trebuie să vă mărturisesc că dintre toate blogurile culinare (şi am cutreierat multe) preferatul meu de departe e cel al lui Edith Frincu. Are ceva aparte, o anumită familiaritate, un iz de „acasă”. Felicitari, dragă Edith, din toată inima! Gătesc mult şi mai ales mă inspir mereu din reţetele ei minunate şi astfel am observat că multe dintre ele pot fi adaptate pentru băieţelul meu de un an. Aşa că azi voi pregăti o delicioasă  şi sănătoasă  pâine cu iaurt, pe care Matei o adoră.

Avem nevoie de:

  • 280 gr. făină (eu folosesc pentru Matei integrală, dar iese foarte pufoasă şi cu făină albă)
  • 250 gr. iaurt
  • 1 ou
  • 1/2 linguriţă sare (sau deloc)
  • 1/2 linguriţă zahăr (sau deloc)
  • 1 praf de copt
  • opţional seminţe, fulgi de ovăz.

Amestecăm într-un castron toate ingredientele cu mixerul. Vom obţine un aluat moaaale şi lipicios.

Îl punem într-o formă (rotundă sau dreptunghiulară) pe care am aşezat hârtie de copt şi coacem aproximativ 40 de minute.

Puteţi adauga deasupra  seminţe sau fulgi de ovăz.

Aşa arată drăguţa tocmai scoasă din cuptor!!!!

Şi iată-l pe Matei savurând-o! Dab, dabbbbbb cum ar exclama el…..

Bucuraţi-vă de pâinică împreună cu toţi cei dragi!

8 gânduri despre „Pâine cu iaurt

  1. Oau,vazand minuatele poze cu painica aurie si rumena si citind frumoasa prezentare ,inghit in sec si brusc am o pofta nebuna de paine moale si pufoasa coapta in casa.)Minunat.

  2. Draga mea, ma bucur mult ca iti place blogul meu si ca incerci cu spor si succes retetele mele🙂
    Te astept cu drag si pe viitor! Big hug!🙂

    • Draga Edith,
      Iti multumesc ca ti-ai facut timp sa arunci o privire in curtea noastra :)! Iti marturisesc sincer, ca descoperirea blogului tau mi-a deschis pofta de experimentat tot felul de bunatati si acum nu ma mai pot opri…..

Lasă un răspuns

