Acasă » Ce gătesc pentru piticul meu » Supă – crema de frunze de ridichi…

Supă – crema de frunze de ridichi…

… la francezi celebra soupe aux fanes de radis!  Săptămâna trecută v-am avertizat că o să vă stresez cu frunze, chestii verzi etc :)  iar această supă este rezultatul faptului că nu vreau să irosesc nici o frunzuliţă din bunătăţile de legume primite de la domnul Has prin  parteneriatul ASAT.  Cred că de când eram copil nu am mai gustat ridichi si ceapa verde cu un asemenea gust…. E o diferenţă colosală după părerea mea!

Dacă mai doriţi si alte informatii în afara de cele găsite la link-ul de mai sus, vă stau cu drag la dispoziţie.

Să trecem la supa noastră care e plină de vitamine si minerale (Vit A, B1, B2, C) si spre uimirea mea e si gustoasă!!! Mie îmi aduce puţin cu aroma spanacului…Minunea mea de băieţel, că altfel nu-i pot spune căci e deschis la orice gust nou, a păpat-o cât ai zice supă :) !

Avem nevoie de:

  • frunzele de la doua legături de ridichi
  • doi cartofi medii
  • o ceapă
  • un cubuleţ de unt
  • sare, piper
  • brânză  (opţional)

Spălăm bine, bine frunzele de ridichi. Cartofii curăţaţi îi tăiem cubuleţe mai mari, ceapa în 4 si le punem la fiert în aprox. un litru de apă. După vreo 15 minute adăugăm si frunzele de ridichi, căci acestea fierb mai repede.

Când toate legumele sunt fierte, le strecuram, păstrând lichidul. Pasam legumele la blender, adaugăm sare, piper, atâta supă cât de groasă vrem să fie si un cubuleţ de unt.

Matei a păpat-o simplă, doar cu puţină pâinică, iar noi cu bucăţele de brânză!

Neaşteptat de bună!!

Să fiţi sănătoşi si voioşi!!

2 thoughts on “Supă – crema de frunze de ridichi…

Lasă un răspuns

